En dag för mig.

Jag har tagit ledigt från jobbet idag. Därför sitter jag just nu på balkongen och njuter av solen i ögonen. Dricker te gör jag också. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, får se vad som faller mig in helt enkelt. Än så länge har jag hunnit dra i gång en tvättmaskin och ätit frukost. Snart ska jag ge mig ut för och springa och sen får vi helt enkelt se vad som händer. Det känns skönt det här och välbehövligt.

 

Någonstans gick jag och färgade håret igen också. Nu är det finaste kolsvart och milimeter kort på min vänstra sida. Det känns oerhört fint även fanns det känns som en frisyr tagen från ett tyskt synthband.

 

Sen måste jag även berätta om den konstiga komplimangen jag fick igår på jobbet av en av n00bsen. Han sa att jag var jätte söt i mitt headset. Jag var säker på att det var en facerape, men tydligen inte. Headset min nya look kanske?

Amanda | |
Upp