Min söndag

När vi vaknat och ätit frukost imorse insåg vi att det var soligt och riktigt fint väder ute. Efter att ha haft en lördag där det regnat konstant, så bestämde vi oss för en lång promenad. Att gå gator vi inte brukar gå och gator vi känner utan och innan.

'

Vi hamnade till slut nere vid Docklands efter en snabbvisit på Starbucks där jag såg den snyggaste killen jag någonsin sett. Där det fortfarande pågick Oktober-fest. Dit vi egentligen skulle igår men struntade i för att det regnade så mycket. Där fanns i alla fall en jätte stor öl.

Även en hel del folk ute, men hörde att det var fullproppat igår. Lite synd att missa, men men, det kommer ett oktober nästa år också!

 

Vi hittade Haribo-godis! Så istället för öl så blev det lite godis att ta med hem.

 



Det har känts i luften ett tag nu att det är höst och nu börjar det synas på en del träd också.


Det var så varmt ute att man inte behövde ha jacka på sig. Så underbart.
Här satt vi på en parkbänk och fantiserade en stund över den heta Starbucks-mannen.




Min fina sambo-Bex.



Mitt älskade Dublin.

Min dag i bilder | |
Upp