Teamnight BBQ

Bättre sent än aldrig! Detta inlägg började jag skriva på i måndags tror jag, orkar inte skriva om, det får fungera som det är.

I fredags var det dags för våran "We survived the Mcafee update"-fest, visserligen några veckor efter kaoset var över men om alla ska lyckas komma måste man planera veckor i förväg. Nåja i fredags blev det i alla fall av och här kommer en bild-bomb från kvällen:


På väg hem till grabbarna grus (festplats) så var det regnbåge. Vädret var väldigt växlande. Regnade ena stunden, solsken ena stunden och ibland allt samtidigt.


Försökte fota Lisas nyinköpta converse, det gick inte så bra men blev fint ändå.




Alexandra, Lisa och Veronica på väg till Waterville.


När vi väl kom fram träffade vi en glad Bex ute i regnet på balkongen. Notera kopparbergsflaskan!


Vi trotsade regnet och körde i gång grillen ändå.


Elena drack kiss. Den var inte så god kan jag meddela, inte körsbärs smaken i alla fall. Jordgubb var lite godare men inte lika god som mina kopparsbergs strawberry lime!


Esa lekte med elden.


Bex och jag hade fotokrig.


Murat hämtar mat.


Alexandra äter mat.


Maria ute i solskenet som tittade fram.


Isen och Maria jämför muskler. Njaa, inte så jätte stor skillnad?


Nom nom nom. Bex lyckades stå i fin fint ljus typ hela tiden så jag ville fota henne hela tiden. Sen självklart för att det är Bex det handlar om, snygging!


Hm...Kanske blev Elena sur när våran kyckling brändes?


Söta glada Maria igen!


Mr Kausti som gärna smyg-fotar folk men inte vill vara med på bild själv.


Här skreks det om att kycklingen var tvungen att räddas eftersom den var på väg att brinna upp, när jag sprang fram med kameran skreks det ännu mer. Skitsamma i kycklingen, bilden blev ju bra!


Söta Alexandra & Lisa.


Alexandra


Murat


Bex & Maria


Förutom cider och öl drack vi alldeles för starka cosmos.


Bex är sugen på en tatuering men hennes mamma skulle döda henne så jag köpte henne en gnuggis ur en tatuerings-automat. Den passade väldigt bra på Bexans arm.


Kausti och hans n00b Fredrick. Lite man-love här allt.


Bex och Sören hade ett djupt samtal.


När det blev kallt och mörkt ute gick vi in istället. Det blev trångt.


Men himla trevligt.


Jag smög mig in på en bild också med en snodd öl.


Sagostund med de tre små grisarna.


Kausti och Isen. Guitar hero-gitarren åkte fram ett flertal tillfällen och fick agera luftgitarr och violin.


Murat.


Sen började vi dansa. Här till Safety Dance, en hit på desken.


Sen kom andra gamla godingar i gång, här sjungs det med i "Don't stop believing"


Elena och Alexandra.


Tecken på att Kausti är full, han ställer frivilligt upp på bild och vill gärna dra in andra i dem också.


Jag och söta Alexandra.


Skön sång från Maria o Bex.


Mongo 1, Mongo 2 & Mongo 3.

Det var den kvällen och den var kanon!



Irland | |
#1 - - bex:

bara för att vi är awesome :D

Upp