Dagsrapport

Torsdag och jag är tröttare än tröttast. Klockan är precis efter 11 och jag har redan hunnit dricka 3 koppar kaffe.
I måndags kom det tre nya killar till deksen och jag har fått en alldeles egen n00b! Han är så söt, förutom det att han smutskastar Winnerbäck, inte dricker kaffe och inte gillar vin. Men han är rätt okej ändå. Han är ju trots allt min n00b, kan inte vara annat än bra. Vi sitter här och sjunger och skrattar i smyg åt kunder med roliga röster och blir lyckliga när vi får mysiga kunder.
Idag fick vi lära oss en ny svordom utav en av mina favoritkunder: Snoppefisk
Vette sjutton var han lärt sig det men kul är det! Nu är det snart dags för lunch och sen ska jag försöka lära min n00b något. Snart helg! Vad jag längtar, har sovit så dåligt den här veckan. Ännu bättre är det att helgen är fullbokad, yeah, har till o med schemalagt när jag ska hinna sova.
Amanda | |
#1 - - Emmi:

blogga mer SNOPPEFISK!1111

(L)

#2 - - sara o janne (grannarna där hemma...):

Hej Amanda!

Vi är in och tjuvläser lite då o då! Kommer du hem snart? Är du hemma 15 Juli så är du välkommen på kalas i förrådet då Janne fyller 40!

Man vet aldrig , kanske favorit i repris med dans på borden o allt...



Fortsatt ha det bra där långt borta och prioritera lite sömn också!



Kram Sara o Janne

Upp