SOL!

Mina damer och herrar, för er kan jag äntligen efter mycket lång väntan presentera solskenet! Som gör comeback efter en alldeles för lång karriär i skuggan. En stor applåd. Tack!

Lever och mår bra gör jag även fast jag inte bloggat på cirka fem dagar. Har haft feber under veckan och därför inte varit i skolan heller. Hoppas jag inte missat allt för mycket. Nu mår jag mycket bättre och tur är väl det eftersom vi har julmarknad på lör o sön. Kan ni fatta att det redan är första advent? Nu ska jag upp o sätta upp stjärnor i två fönster i ett av de tolv rummen. Vi har totalt cirka 28 fönster samt glasverandor på både över o nedervåningen. Alltså en jäkla massa fönster och en himla massa stakar o stjärnor som ska upp. Men mysigt blir det.



Ska blogga mer nu, eller så mycket jag hinner. Vi är så stressade så vi finns inte. Mycket som ska vara klart. Försöka fota förberedelse och från marknaden i helgen, blir så mysigt.

Amanda | |
Upp