Så trött och så mycket att göra

Nu är jag så trött att ögonen inte hänger med längre, känns som benen har lagt av också. Får ser om jag lyckas resa på mig från stolen, så här länge har jag inte suttit på nästan hela dagen och då har jag ändå bara suttit 10 min nu...
Nog om det. Njutade faktiskt kameran idag för första gången på evigheter och tänkte visa massa fina naturbilder och förberedelser bilder. Men vet ni. Jag är för trött, jag orkar verkligen inte. Ska jag göra det betyder det att jag blir upp en timme till och sömn är något jag behöver just nu. Bloggen kommer bli lidande nu under helgen kan jag berätta redan nu men jag ska försöka flika in något om jag hinner.
Har planerat utgång på lördag också, kommer bli jättekul, om jag orkar med det. På måndag bör jag vara tillbaka o blogga igen. Ordentligt. Här nedan kommer lite bilder från julmarknaden förra året:







Ska skriva ett urförligt inlägg om marknaden längre fram.
Amanda | |
#1 - - Jessika:

Mysiga bilder! :)

Upp