Hatt, läppstift och kavaj

Här är det ovanligt tyst, nästan så man blir mörkrädd. Nåja livet klampar på som vanligt för mig. Jobbar i cafét under veckodagar och helger och dansar på fredags och lördags nätter. Vet inte hur jag ska klara av hösten, det är så otroligt härligt att stappla sig hem mitt under sommarnatten. Jag har massa bilder att redigera men det blir nog på måndag och tisdag då jag kommer vara själv i stora huset här. Ska visa hur det ser ut någon dag hade jag tänkt också..



Hatt, kavaj och rött läppstift har liksom blivit mitt signum. Kan inte gå ut utan det. Söta Johanna som tagit den här bilden. Tror jag efter varje kort den kvällen sa: "Ikväll blir jag bra på minsann alla kort!"
Amanda | |
#1 - - Candy:

Vad fin du är! =)

#2 - - Amina:

Inte känna dig utmobbad!

Jag håller faktiskt på med en bild på dig och mig!

Lägger upp den så fort den är klar.

Ringer dig i veckan så vi kan prata om det med pappa.

Älskar dig syster <3

Upp