Vi har så olika vanor

Mina och Daniels kvällsvanor är väldigt olika och vilket troligen har att göra med att jag jobbar dag och han kväll. Kl 22 är jag hur trött som helst och vill sova, Daniel ligger med mig en stund i sängen tills jag somnar. Sedan går han upp äter varma mackor och kollar på film. Helt obegripligt, men nåja. Det stör inte mig medan jag sover i alla fall.

Såg ni frosten i morse? Hujeda mig vad kallt det var. Önskade ett tag att jag hade min mössa och mina vantar med mig. Men det är klar blå himmel och skönt ute i luften så det blir nog en fin dag ändå. Kanske tar man sig en tur till Bergianska trädgården på lunchen? Har laddat med kamera med mig idag ;)

Tänkte framkalla lite bilder jag tagit på mina syskon för att ge till mamma och Björne i helgen när jag hälsar på, någon som vet i vilken butik man gör det billigast? 

Amanda | |
Upp