Mer av Annie





Modell: Annie
Foto: jag

Har massa bilder på Annie men kommer bara publicera tre i taget. Blir lättare så, lättare att ta in ;)
Fotografier | |
#1 - - Ida:

Sv: Hehe, inte jag heller x'D Vi har den på avbetalning bara för att jag inte orkar vänta till efter jul (då jag bara ska önska mig pengar av alla typ x'D) och så ville jag ha den innan vi åker till Thailand i februari x)

#2 - - Annies Fotoblogg:

Det blev helt underbara bilder. Du är jätteduktig och idag blev det så himlans bra bilder på både dig och mig. Vi är oslagbara ^^



Kram och tack!!!!

#3 - - Lovisa:

skitfina bilder!

#4 - - Tilda Yli-Paavola:

Ja, vi var i ett grisstall i torsdags och de har grisbebisar där, men sedan såg man den stora suggan.. och oj... gissa om jag tappade hakan, haha. De blir inte lite stora och det är ju lite jobbigt eftersom man vet aldrig om en minigris förbli liten :/

Upp