Att man aldrig kan ha flyt

Nej nej nej och åter nej. Enligt vädret så blir det inte vackert väder i helgen utan regn. Är det inte typiskt? Jag ska hem till Bollnäs i helgen med världens största gräsmatta där jag kan ligga och pressa som bara den dessutom nära till bad som inte är överfullt av andra människor. GAAAAH. Får lust att ta mina grejer och bara rusa ut från jobbet till den underbara solen och bara njuta. Ja ja, får väl ägna mig åt att äta mamma goda mat och bullar i helgen.  Nu när vi ändå kommit in på temat bullar så kan jag bara meddela att min mamma gör världens godaste bullar i världen. Gud,  har aldrig smakat något liknande. Man kan ju tro att jag är partisk nu eftersom det är min mamma jag pratar om. Men tro mig, smaka dem och du kommer aldrig hitta något bättre. 
Amanda | |
Upp